Stroumfopoli.wordpress.com

…καταραμένα στρουμφάκια!!!

  • Επικοινωνία :

  • Κανονισμοί

  • 1) Τα μηνύματα με greeklish δεν θα δημοσιεύονται.
  • 2) Τα υβριστικά σχόλια επίσης !
  • 3) Τα μεσημεριανά ( κατινιές , κουτσομπολιά) το ίδιο.
  • Πρόσφατα άρθρα

  • Πρόσφατα σχόλια

    lixoudhs στη Η ΔΕΥΑΓ αγόρασε γυναικεία εσώρ…
    Γιάννης στη ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Η…
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ στη Το γνωστό αρχαίο…»Τουρκι…
    AGRICON ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ… στη Στα Γρεβενά Μονάδα παραγωγής η…
    Makedonas στη Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Γρεβεν…
  • Μαρτίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Ανακατευτείτε γιατί χανόμαστε..

    Posted by Griniaris στο 03/03/2009

    anakatosaria2Άλλη μια περίοδος ανακατέματος και κουλτοροδιασκεδασης πέρασε στο παρελθόν.

    Τα Ανακατωσαρια για άλλη μια φορά πέτυχαν την δική τους αποτυχία . Το ‘ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ’ κόπηκε και τα χρήματα θα μοιραστούν στους κατάλληλους λογαριασμούς .

    Να εξηγηθώ , μια χαρά ήταν όλα …τα ίδια με πέρυσι τα ίδια με πρόπερσι ..μόνο ο κόσμος δεν ήταν ο ίδιος . Και δεν εννοώ αριθμητικά έτσι , δεν κάθισα να μετράω κεφάλια . Θαρρώ ότι θα κυμάνθηκε στα ίδια μεγέθη όπως των άλλων χρόνων . Αυτό που λέω είναι στην διάθεση . Πώς να σου ανέβει η διάθεση όταν κάθε χρόνο βλέπεις τα ίδια και τα ίδια , με μικρές παραλλαγές και τα ίδια πρόσωπα στις κατά τα αλλά καλλιτεχνικές φωτογραφίες .Να μου ανέβει με τις εναέριες κώλο τούμπες των κατά τα αλλά συμπαθέστατων παιδιών τις Αργυρίου; Το Bollywood σε όλο του το μεγαλείο (με τους ήχους χάλκινων και πνευστών να μην ξεχνιόμαστε). Το μόνο νέο ήταν τα πολλά υπαίθρια σουβλατζίδικα που θύμισαν σε όσους θεωρούν τα ανακατωσαρια «θεσμό» ότι απλά πρόκειται για ένα πανυγιρακι με πολύ τσίκνα και αλκοόλ .

    Διαβάζοντας το τιμολόγιο είδα ότι μας χρεώθηκαν υπηρεσίες πολύ πιο πάνω από αυτές που τελικά μας προσφέρθηκαν . Τιμολόγιο λέει εξαιρετικών αισθημάτων και συναισθημάτων . Ναι όντως η πλήξη ήταν ένα από τα πολλά συναισθήματα και η απογοήτευση εξαιρετικό αίσθημα , που είδα στα πρόσωπα των περισσοτέρων καπελοφορων! Ήταν άραγε παραπλανητική η διαφήμιση η το προϊόν τα έχει παίξει από την πολυκαιρία; Έχει γίνει μια από τα ίδια και ο κόσμος απλά αναλώνετε στο ποτό και στα σουβλάκια ; Τα ερωτήματα βέβαια δεν είναι για το μυαλό μας μια και αυτοί που αυτοπροβάλλονται σαν τους σωτήρες τις Γρεβενιωτικης κουλτούρας σίγουρα θα έχουν διαβάσει κάτι παραπάνω (Βάρναλη π.χ.) και θα έχουν δει την ποιότητα του προϊόντος που δεν βλέπω εγώ . Ακόμα και οι τωρινοί απόλυτοι ιδεοκρατορες των ανακατωσαριών θα είδαν την φετινή αποτυχία δεν μπορεί! Δεν μπορεί να μην την είδαν !!

    Το προϊόν έχει προοπτικές , μπορεί να σταθεί , μπορεί να εκπλήξει ευχάριστα αν και όποτε λέω αν μπουν νέα πρόσωπα και νέες ιδέες . Νέες ιδέες με μορφή δημόσιο υπαλληλική όμως δεν κολλάει αγαπητέ Νομάρχα μας ! Θέλει εθελοντισμό και αν ανοίξετε τα αυτιά σας και τα μάτια σας είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε τους πραγματικούς εθελοντές ! Δεν κινούνται όλα με το χρήμα !! (μην κοιτάτε εμένα εγώ γκρινιάζω μόνο ) 😛

    Επίσης μια που είπα χρήμα , καλό θα ήταν να ανακοινωθούν επιτέλους τα ποσά που ξοδεύονται και που(;) αφεντάδες! Έτσι για να μην λένε οι κακίες οι γλώσσες τα δικά τους !

    ΟΧΙ ΑΛΛΟ παπαΓΑΛΑΚΙΑ έλεοςςςςςςςς

    Αλήθεια το Avatar είναι Γαλλικό;;;;; (πέρα από την πλάκα εξαιρετική είναι η μικρούλα αλλά δεν κολλάει με τις αποκριές νομίζω!)

    ααα και μια ερώτηση γιατί είμαι και λίγο χαζούλης! Τα χάλκινα πότε γίναν μέρος τις παραδοσής μας;

    Αυτά..(αν και κομμένα από το αφεντικό)

    άντε και του χρόνου καλύτερα !!

    Γκρινιάρης

    20 Σχόλια to “Ανακατευτείτε γιατί χανόμαστε..”

    1. Ανώνυμος said

      kata ta alla paragoun politismo kai evlogoun ta genia tous legontas to. to an paragetai politismos tha fanei se vathos xronou. «Xronos». Kati to opio ektima o kyrios «skinothetis» kai kalitexnikos diefthintis tis anakatosouras. «Ego kai oi filoi mou…? Ligi metriofrosini den vlaptei…

    2. ΧΡΗΣΤΟΣ said

      ΑΣΧΕΤΟ: ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΞΕΝΑ (ΓΡΑΜΜΑΤΑ). ΤΑ ΓΑΛΛΑΚΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΥΠΕΡΟΧΑ.
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ – ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΩΣΑΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΟΣ) ΚΥΝΔΥΝΟΛΟΓΟΥΝ (ΕΙ)ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ(ΕΙ) ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ΄? ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ. ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ (ΕΙ) ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙ: MΠATZET ? ΑΝ ΝΑΙ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.

    3. Mparmpa-Stroumf said

      Έχεις δίκιο Χρήστο σχετικά με τα greeklish και εγώ τα απεχθάνομαι. Θα βγει σχετική ανακοίνωση στο ότι μιλάμε και γράφουμε Ελληνικά.

      Για τα Γαλακια και τα λοιπά δεν έχω άποψη καθώς έλειπα το Τριήμερο όποτε θα τα πείτε με τα παιδιά (Λιχούδης , Γκρινιάρης)

      Καλό απόγευμα

    4. ΑΝΩΝΥΜΟΣ said

      ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΑΝΑΚΑΤΩΣΑΡΙΑ:
      ΜΑΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ !!!!!!
      ΕΛΕΟΣ!!!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ »ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ»!!!!

    5. Φρ. Ιωάννου said

      Τα Γρεβενά είναι μια πόλη 37.947 κάτοικων, σύμφωνα με την απογραφή του 2001. Το τετραήμερο των εκδηλώσεων για τα Ανακατωσάρια, ο πληθυσμός ίσως να ξεπερνά τους 40.000 κατοίκους, βάσει μίας μετριοπαθούς καταμέτρησης. Σημασία δεν έχει, όμως, πόσοι ζουν σε μία πόλη, αλλά πόσοι «ζουν» την πόλη. Και η πόλη των Γρεβενών ΖΕΙ πραγματικά αυτό το τετραήμερο!
      Δεν ζω στα Γρεβενά, δεν κατάγομαι από εκεί, δεν έχω καν την παραμικρή σχέση με τη Μακεδονία. Όσο κενή και άδεια είναι η πόλη όλες τις εποχές του χρόνου, όμως, άλλο τόση ζωντάνια αποκτά στα Ανακατωσάρια. Δεν είναι θέμα της νεολαίας, ούτε ένα γεγονός αποτρεπτικό για τους μεγαλύτερους. Είναι κάτι που μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν και κυρίως, όλοι να το ακολουθήσουν.
      Η φετινή τελετή έναρξης ήταν η πρώτη που «μύριζε» Γρεβενά. Ήταν η καλύτερη απ’ όλες αυτά τα εννέα χρόνια και πιστέψτε με, έχω παρευρεθεί στις περισσότερες. Κι ας έλειπε η μπάντα του δήμου, κι ας απουσίαζαν οι τοπικές ορχήστρες, κι ας μην χόρευαν οι κατά τόπους σύλλογοι.
      Το καρναβάλι δεν ταυτίζεται με τα άρματα. Όσοι θέλουν, πάνε στην Πάτρα. Ούτε με τις πορείες των καρναβαλιστών. Όσοι το αναζητούν, πηγαίνουν στην Ξάνθη. Το καρναβάλι των Γρεβενών είναι ξεχωριστό γιατί έχει ΑΠΟΨΗ!
      Και το κυριότερο, απεχθάνεται και απομακρύνει τις αρνητικές σκέψεις και τα «κλειστά» συναισθήματα.
      Όσοι νοιώθουν μίζερα, παραμένουν σπίτι τους. Αν και, διαβάζοντας τις απόψεις σας, μάλλον όλοι στους δρόμους ήσασταν…
      Και του χρόνου!

      Φρ. Ιωάννου
      από Αθήνα

    6. Griniaris said

      Συγνώμη αγαπητέ Ιωάννου αλλά πέφτετε με τα συγχωρήσεως δηλαδή σε αντιφάσεις !

      Δεν ζείτε στα Γρεβενά και όμως ξέρετε την κατάσταση (όπως εσείς περιγράφετε κενή και άδεια) της πόλης τις υπόλοιπες 361 ημέρες του χρόνου .

      Δεν ζείτε στα Γρεβενά και όμως σας «Μύρισε» η φετινή εκδήλωση (;)

      Απλά ερωτώ υπάρχει κανάλι ζωντανής σύνδεσης με τα Γρεβενά και οι σχολιαστές σας μεταφέρουν και τις μυρωδιές η γίνετε κάτι άλλο !

      Εμείς παρευριθήκαμε σε όλες αλλά δεν είναι εκεί το θέμα!
      Και για φαγητό πάμε καθημερινά αλλά σούπα 9 μέρες συνεχόμενα ούτε οι άρρωστοι δεν τρώνε.

      «Το καρναβάλι δεν ταυτίζεται με τα άρματα. Όσοι θέλουν, πάνε στην Πάτρα. Ούτε με τις πορείες των καρναβαλιστών. Όσοι το αναζητούν, πηγαίνουν στην Ξάνθη. Το καρναβάλι των Γρεβενών είναι ξεχωριστό γιατί έχει ΑΠΟΨΗ!»

      Σε αυτήν την παράγραφο σας συνοψίζετε και το πρόβλημα των περισσοτέρων .. Δεν έχει άποψη η αν έχει είναι ξενόφερτη χωρίς να ‘μυρίζει’ καν Γρεβενά ! Τα άρματα και οι πορείες ποτέ δεν ήταν αυτούσια γνωρίσματα των Γρεβενιώτικων αποκριών και δεν νομίζω να συζητά κανείς γι αυτά 😉

      Όπως θα έχετε καταλάβει δεν είμαστε μίζεροι άνθρωποι και δεν καθόμαστε στα σπίτια μας ..αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορούμε να πούμε και την γνώμη μας στα καλά και στα κακά του τετραήμερου

      Όπως και να έχει εμείς σας περιμένουμε και του χρόνου 🙂

    7. Φρ. Ιωάννου said

      Συγγνώμη γκρινιάρη, αλλά πάλι γκρινιάζεις μου φαίνεται! Άσε που εσύ πέφτεις σε αντιφάσεις. Διότι, αν παρακολούθησα το τετραήμερο από κάποιο κανάλι, όπως ισχυρίζεσαι, πώς είναι δυνατόν να με περιμένεις και του χρόνου;
      Η γενικότερη άποψη που εκφράζω για τα Γρεβενά προέρχεται προφανέστατα από προσωπικές εμπειρίες. Για να έχω παρευρεθεί, όπως ανέφερα πρωτύτερα, στα περισσότερα Ανακατωσάρια που έχουν διοργανωθεί, αντιλαμβάνεσαι ότι είμαι τακτικός επισκέπτης της πόλης σας. Δεν έρχομαι μόνο τις Απόκριες, απλώς εξαιτίας των εκδηλώσεων που γίνονται την περίοδο αυτή «δέθηκα» με το μέρος. Όσο για το πόσο μεγάλη είναι η διαφορά στη ζωντάνια και στην ύπαρξη ρυθμού στην πόλη, νομίζω ότι το γνωρίζετε καλύτερα από εμένα, που απλώς το διαπιστώνω ως επισκέπτης. Παρ’ όλα αυτά, συμφωνώ ότι ένα γεγονός δεν μπορεί να έχει μόνο θετικά στοιχεία. Ένα νόμισμα, άλλωστε, έχει δύο όψεις. Κάποια πράγματα, όμως, μπορείτε να τα αφήνετε να πέσουν κάτω, ιδιαίτερα όταν κατά τεκμήριο ο κόσμος (ντόπιοι ή επισκέπτες) ανταποκρίνεται σ’ αυτά που συμβαίνουν αυτές τις ημέρες.
      Και για να έχουμε καλό ερώτημα, αναρωτηθήκατε ποτέ πόσοι απ’ τους Γρεβενιώτες που κατοικούν σε άλλες πόλεις της χώρας πηγαίνουν στα Γρεβενά τις Απόκριες και πόσοι τις υπόλοιπες περιόδους του χρόνου;
      Ή μήπως αναρωτηθήκατε γιατί τα Γρεβενά σφύζουν από ζωή και όλα τα καταλύματα είναι γεμάτα τις Απόκριες και όχι άλλες αργίες του χρόνου;
      Προφανώς κάτι γίνεται, που αρέσει ευρύτερα…
      Φραγκίσκος Ιωάννου
      από Αθήνα

    8. Griniaris said

      Αναφερόμουν στις 361 μέρες των μη Ανακατωσαριων κύριε Ιωάννου (συγχωρέστε με για το προηγούμενο μικρό ατόπημα μου όσο αφορά το φύλο σας ..διορθώθηκε)

      Από ότι βλέπω μπορώ να χρησιμοποιώ τον ενικό μιας και εσείς τον καταργήσατε πρώτος 🙂 Λοιπόν Φραγκίσκο σε διαβεβαιώνω ότι είμαι αρκετά φειδωλός στην γκρίνια μου στο συγκεκριμένο θέμα μιας και το αφεντικό (βλέπε Mparmpa stroumf) μας ζήτησε να είμαστε προσεκτικοί σε αυτά που λέμε ! Αυτό γίνετε για δυο λόγους από ότι καταλαβαίνεις ! Μιλάμε ακριβώς για ένα θέμα που αφορά την ανάπτυξη του Νομού μας και κατά δεύτερο αναγνωρίζουμε τις αρχικές προσπάθειες των εμπλεκομένων . Δεν κατηγορούμε- επισημαίνουμε , δεν κοροϊδεύουμε -σατιρίζουμε (είμαστε ακόμα στο πνεύμα βλέπετε των αποκριών) δεν φιμώνουμε αλλά δίνουμε βήμα και λόγο σε όλους .

      Φαντάσου την όλη σκέψη και την εμπλοκή σαν ένα λουλούδι ! Το ένα λουλουδάκι στο βαζάκι σίγουρα αρέσει και έχει μια σχετική μυρωδιά…τώρα φαντάσου ένα λιβάδι με λουλούδια 😉

      Ελπίζω να έγινα σαφής!

    9. Φρ. Ιωάννου said

      Η αλήθεια, φίλε μου, είναι ότι δεν έγινες καθόλου σαφής. Διότι πολύ απλά δεν καταθέτεις ούτε ΕΝΑΝ προβληματισμό, ούτε ΜΙΑ πρόταση. Κι αυτό που εσύ λες σάτιρα, εγώ το αποκαλώ γκρίνια και ρηχή κριτική.
      Αν το επιχείρημα είναι ότι η συγκεκριμένη διοργάνωση γίνεται από λίγους, ίσως είναι επειδή αυτοί οι λίγοι την ξεκίνησαν. Κατάφεραν, όμως, να προσελκύσουν πολλούς κι αυτό δεν αμφισβητείται.
      Αν το επιχείρημα είναι ότι «τσαλακώνεται» η εθιμική παράδοση του τόπου, δεν μπορώ να διακρίνω το μεμπτό στην προσθήκη ορισμένων καλαίσθητων στοιχείων, που σίγουρα συντελούν στη διεύρυνση των πολιτιστικών μας ερεθισμάτων.
      Αν, πάλι, το επιχείρημα απορρέει απ’ το ερώτημα «πού πάνε τα λεφτά;», τότε μάλλον πολλοί θέλουν (θέλετε) να παίξουν (παίξετε) το ρόλο του διαχειριστή! Δεν εξηγείται διαφορετικά τόση πρεμούρα, ιδιαίτερα όταν -σε αντιδιαστολή με την αγωνία για το πού ξοδεύονται τα χρήματα- εκφράζεται παράλληλα το δέος για την τεράστια κατασκευή της σκηνής ή για την προσέλκυση μεγάλων μουσικών σχημάτων!
      Όσο για την προσεκτικότητα στην έκφραση των απόψεών σου, γκρινιάρη, λυπάμαι που υπάρχει και στα blogs λογοκρισία. Ευτυχώς, όμως, δεν υπάρχει στον τρόπο που γίνονται τα Ανακατωσάρια!!!

    10. Griniaris said

      Χεχε Φραγκίσκο ωραία τα λες και βαρύγδουπα και θα δεχτώ βλέπεις όλη σου την κριτική γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου τέλειο .! Και επειδή δεν θεωρώ τον εαυτό μου τέλειο αλλά ούτε και εσένα δεν θα αφήσω την οποιαδήποτε προσπάθεια σου να μεταμορφωθεί αυτή η κουβέντα σε flame 😉

      Στο δια ταύτα σου λοιπόν
      Οκ λίγοι το ξεκίνησαν και πρέπει να το συνεχίσουν άποψη σου
      Σεβαστή !!
      Ακου και των άλλων !Μην χαραμίζεσαι σε λέξεις και χάνεις το νόημα

      Σαν κάτοικος των Γρεβενών ναι με νοιάζει που πάνε τα λεφτά
      όχι ότι θα έδινα σημασία στις αναλύσεις απλά και μόνο να υπάρχει διαφάνεια 😉

      Δεν έχουμε καμία μα καμία όρεξη να παίξουμε τους διαχειριστές δεν είναι ο αυτοσκοπός μας στην ζωή κατάλαβε το !

      Και δεν υφίσταται λογοκρισία σε κάτι που συμφωνείς αγαπητέ (και αναφέρομαι σε αυτό το blog) εμείς ύστερα από κουβέντα συμφωνούμε για τον τρόπο γραφής 😉 άσχετα αν εμένα μου αρέσει να γκρινιάζω 😛

    11. lixoudhs said

      Να σας χαιρετήσω και εγώ με τη σειρά μου και να σας ευχαριστήσω για το χρόνο σας και το ενδιαφέρον σας για την Πόλη μας.
      Θέλω να ξεκινήσω με μια παρατήρηση όμως, πόσοι Γρεβενιώτες επιχειρηματίες βοηθήθηκαν και πόσοι όχι. Δόθηκαν χρήματα σε ανθρώπους εκτός Νομού; Θα μπορούσαν να δώσουν χρήματα σε Γρεβενιώτες που ιδιαίτερα αυτή την περίοδο αντιμετωπίζουν όλοι τους μια κρίση.

    12. ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΑΣ said

      ΦΙΛΕ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ? ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΝΕΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΣΤΑ ΜΑΝΑΒΙΚΑ (ΓΚΑΒΑΛΟ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΜΙΑ, ΔΕΝ ΚΕΡΑΣΕΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΣΤΟ BLOG ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ? ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟΥΣ ΙΜΑΜ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΛΙ ΓΚΑΒΑΛΟ ΠΑΛΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.
      ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΟΥ?
      ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ, ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΚΕ, ΨΕΥΤΟΓΚΡΙΝΙΑΡΗ!!!
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΟΥ? ΑΝΤΕ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΩΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΘΛΤΟΥΡΑ ΔΦΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    13. Φρ. Ιωάννου said

      Ακόμα να διαβάσω ΜΙΑ πρόταση! Καλή η κριτική, αλλά χάνει την ουσία της χωρίς επιχειρήματα. Και όσο ΔΕΝ βρίσκεις, τόσο χάνει το νόημα ο αρνητισμός σου.
      Όσο για τη λογοκρισία, εσύ παραδέχθηκες ότι δε σε αφήνουν να γράψεις και πολλά. ΟΚ, πες αυτά που πρέπει τότε για να μην έχεις και πρόβλημα!!!
      Αλήθεια, αφού παραδέχεσαι ότι δε σου αρέσουν τα Ανακατωσάρια με τον τρόπο που γίνονται, γιατί την έβγαλες στο δρόμο και παρακολούθησες όλα όσα έγιναν; Μόνο για να μαζέψεις υλικό για να κράζεις;
      Τσάμπα κόπος… Σίγουρα θα έβρισκες κάτι καλύτερο να κάνεις το τετραήμερο αν προσπαθούσες…

    14. Griniaris said

      Εν καιρό Φραγκίσκο μην βιαζεσε ..εν καιρό !

      Αγαπητέ Μάκη ..σε βαρέθηκα ειλικρινά..θα μπορούσα να σου απαντήσω σε όλα όσα μου προσαπτεις άλλα ειλικρινά δεν θα το κάνω . Γιατί ρε εσείς δεν μπορείτε να μιλήσετε σαν άνθρωποι όπως ο Ιωάννου;

    15. Φρ. Ιωάννου said

      Ο καιρός γαρ εγγύς, γκρινιάρη!
      Εν καιρώ, λοιπόν, έπρεπε να γίνουν και τα παράπονα. Ειδάλλως, απόλυτα λογικό να δίνεις την εντύπωση ότι φωνάζεις απλώς και μόνο επειδή είσαι στην απέξω…

    16. Griniaris said

      Αυτό που λες Φραγκίσκο σημαίνει ότι καν δεν διαβάζεις τι γράφω και απλά παίρνεις την ατάκα και την κάνεις μπαρντιερα για επίθεση ! Φίλε μου , φίλτατε συνομιλητή μου (τον μόνο κόσμιο που συνάντησα σήμερα τουλάχιστον) θα στο πω και αν θέλεις το καταλαβαίνεις ! Δεν με νοιαζουν οι απομεσα και δεν θέλω να περάσω ούτε καν από δίπλα , με νοιάζει ο τόπος και ότι θεωρώ λάθος το σχολιάζω ! Αργήσαμε φίλε μου ναι έχεις δίκιο αλλά για του χρόνου δεν είναι αργά 😉

      Καλό σας βράδυ

    17. lixoudhs said

      Αν βγαίναμε και γκρινιάζαμε πριν την έναρξη θα λέγατε ότι προσπαθούμε να πλήξουμε την προσπάθεια των παιδιών, όμως είμαστε εδώ να φωνάξουμε, να κάνουμε διάλογο, να μας ακούσετε, να σας ακούσουμε σεβόμενοι πάντα τις απόψεις σας, και εσείς φυσικά τις δικές μας και να αφήσουμε στους λίγους προς το παρών αναγνώστες του blog μας να σχηματίσουν τη δική τους άποψη, αυτός είναι ο θεσμός της Δημοκρατίας.

    18. Mparmpa-Stroumf said

      Κύριοι Σωτήρη Κίτσα και Φρ. Ιωάννου (η να σας αποκαλώ κύριο 😉 μην ξεχνάτε ότι οι IP σας (κοινώς διευθύνσεις σας στο Ιντερνετ) φαίνονται !

      Τώρα η καθόσασταν δίπλα προσπαθώντας να στοχοποιησετε τα παιδία και το Blog η είσαι διχασμένη προσωπικότητα !

      Αν ξανά επαναληφθεί θα κλειδώσουν τα σχόλια και το μόνο που θα κάνετε είναι να διαβάζετε

      Μπαρμπα-στρουμφ

    19. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΗ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ said

      ΠΡΟΣ ΝΟΥΛΗ, ΡΟΚ, ΓΙΩΤΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΑΥΛΙΚΟΥΣ
      (ΚΑΙ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ WALL):
      ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ ΤΟΝ »ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟ».
      Προς τον Κο Ιωάννου: Αγαπητέ επισκέπτη της πόλης μου, είναι γνωστό πως τα ανακατωσάρια
      αρέσουν στους επισκέπτες-τουρίστες. Όπως γνωστή είναι και η αυθόρμητη διάθεση του τουρίστα
      να τα βλέπει όλα όμορφα και ωραία. Όμως ακριβώς αυτό κατάφεραν »αυτά τα παιδιά» που θα έλεγε
      κι ο σχωρεμένος ο Αλκης Στέας. Δηλ. ένα καρναβάλι για τον τουρίστα. Και καλά, εντάξει, μπορώ
      να καταλάβω τον αποκλείσμό και την μοναξιά της επαρχίας, αλλά αν γίνεται όλη αυτή η φασαρία
      για να λειτουργεί σαν τουριστική ατραξιόν τότε να μας το πούνε ξεκάθαρα και να βγούμε όλοι
      να βοηθήσουμε και να αρχίσουμε τις κωλοτούμπες αν αυτό ζητάει ο τουρίστας και αν αυτό είναι
      που θα βοηθήσει τον τόπο.
      Εδώ θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι παρ’ ότι γίνεται πολύς λόγος για το έθιμο και την παράδοση, η εκδοχή των Ανακατωσαριών απέχει πολύ από αυτήν. Δεν ήταν παράδοσή μας ούτε τα κρόταλα
      των Γάλλων, ούτε ούτε τα Σέρβικα και τα Kalashnikov. Βέβαια είναι πιασάρικα, δηλ. Τι είναι
      της μοδός ο Goran; φέρε Σέρβους με το κιλό. Γινεται κουβέντα πολλή για το »Δύο» του Παπαιωάννου; ας κάνουμε ένα κλόπυ paste κ’ εμείς με τις βαλίτσες και τα υπόλοιπα εμετικά
      περσινά. Θα ρωτήσετε βέβαια και καλά ποια ήταν η παράδοσή σας;
      Χμμμ… Εδώ πρέπει να ομολογήσω πως δεν είχαμε και πολλή από δάυτη.¨Ή μάλλον είχαμε
      αλλά την είχαμε εγκαταλήψει.
      Θυμάμαι και ξέρω πως στις απόκριες όποιος ήθελε να χορέψει έφερνε τα όργανα, τα κερνούσε και χόρευε. Η διασκέδαση ήταν υπόθεση του κόσμου και όχι υπόθεση της πολιτείας.
      Επίσης η κοινώνία ήταν πολύ συντηρητική τότε και τα καρναβάλια του έδιναν την ευκαιρία να
      ξεδώσει. Τα σκωπτικά τραγούδια που τραγουδούσαν εξυπηρετούσαν ακριβώς αυτόν τον σκοπό.
      Κάποια στιγμή καθώς η κοινωνία απελευθερωνόταν από τις συντηρητικές τις αγκυλώσεις σιγά-σιγά άρχισαν να ατονούν και τα καρναβαλικά έθιμα. Και κάποια στιγμή έφτασε το καρναβάλι στην πόλη μου να είναι υπόθεση μόνο των παιδιών. Εκείνη την στιγμή κάποια άλλα »παιδιά» (αιώνια ίσως) αποφάσισαν πως κάτι έπρεπε να κάνουν γι’ αυτό. Και έκαναν.
      Μόνο που δεν το’ κανάν με τις δικές τους τις πλάτες και για την πάρτη τους αλλά με τις πλάτες τις
      πολιτείας και στο όνομα του γενικού συνόλου. Για μένα ακριβώς εκείνη την χρονική στιγμή
      συνέβει κάτι σημαντικό. Αυτό που το σύνολο του κόσμου είχε αποφασίσει να αφήσει να πέσει κάτω, ήρθε μια δυναμική μειοψηφία και το ξανασήκωσε αλλά με την επιδότηση της πολιτείας.
      Επιδοτούμενο έθιμο δηλαδή. Εν όνοματι του »πολιτισμού» ή εκπολιτισμού καλύτερα. Και μια και μιλάμε για πολιτισμό, αν θυμάμαι καλά δυό βδομάδες πριν τα Ανακατωσάρια οι δάσκαλοι του Δημοτικού Ωδείου Γρεβενών απεργούσαν για απλήρωτους μισθούς , νομίζω μάλιστα πως ακόμα
      απλήρωτοι είναι οι άνθρωποι. Ή μήπως δεν αφορά τον πολιτισμό το Ωδείο Κε Νούτσε.
      Αλλά ξέχασα, εδώ δεν υπάρχει σκηνή να πάρεις το όφωνο να πείς τα μπλαμπλαμπλά σου.
      Τι να πω… Είναι πραγματικα θλιβερά όλα αυτά…
      Βέβαια αν ρωτήσει κάποιος έξω τον κόσμο σήμερα για τον »θεσμό» , αναλόγως του ποιόν ρωτάει θα παίρνει και τις ανάλογες απαντήσεις.
      Αν ρωτήσεις κάποιον εστιάτορα, καφετζή, ξενοδόχο, βενζινοπώλη θα σου πουν τα καλύτερα
      αν ρωτήσεις έναν τουρίστα επίσης. Αν ρωτήσεις κάποιο απ΄τα παιδιά που ο Ροκ και ο Νούλης
      εκμεταλεύονται είτε την αφέλειά τους είτε την ματαιοδοξία τους να τους γράψει η ιστορία (βλέπε
      φυλάδια) πάλι θα σου πουν τα καλύτερα.
      Μάλιστα τώρα πιά μετά από τόσο πιπίλισμα του μυαλού περί του τουρισμού και τα λοιπά κουραφέξαλα πολύς κόσμος αν και δεν θα χαρεί ποτέ ο ίδιος κάτι απ’ όλο αυτό το φαγοπότι, μάλλον το καλοβλέπει. Υπάρχει όμως και αρκετός κόσμος που στέκεται σαστισμένα απέναντι σ’ολα αυτά, ακούει για τα τόσα λεφτά φέτος, τόσα λεφτά πέρσι και στις μέρες που βρισκόμαστε αυτά ακούγονται κάπως. Υπάρχει κόσμος που όταν ακούει για πολιτισμό του ΄ρχονται στο μυαλό έννοιες όπως ποιότητα ζωής, (να μιλήσω για τους δρόμους; για το πάρκινγκ; για το νερό;……..) Υπάρχει κόσμος που πραγματικά του ανακατεύεται το στομάχι όταν βλέπει τις γνωστές φάτσες να περιφέρουν το εγώ τους με ύφος Μεσία.
      ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
      Εκτός κι αν πιστεύτε πως έχετε ΤΗΝ άποψη και αξίζει να μας την επιβάλετε. Οπότε
      οδηγούμαστε αλλού Χερ Νουλ ουντ Χερ Ροκ.
      Αλήθεια τι θα λέγατε για ένα δημοψήφισμα; Πλάκα θα είχε!!
      Να ρωτήσουμε τον κόσμο αν πραγματικά θέλει όλο αυτό πανηγύρι και την χλαπαταγή.
      Αυτά τα ολίγα και ανυπόγραφα γιατί πραγματικά αυτό το θέμα θυμίζει την ναζιστική
      Γερμανία και ποιός τολμούσε να πει κατάμουτρα τον Χίτλερ φασίστα!!!!

      Υ.Γ.
      Πολύς κόσμος στις μέρες μας νομίζει πως πολιτισμός είναι μόνο η κουλτούρα και η τέχνη.
      Και για να μην παρεξηγηθώ θα κάνω και λίγη κριτική στη φετινή έναρξη.
      Τελικά η σχολή Παπαιωάννου είχε μεγάλο αντίκτυπο στον όποιονδήποτε φιλοτεχνίζοντα
      σκηνοθέτη-ρια, μόνο που η δουλειά του Παπαιωάννου ενέχει την ποίηση και εκει οι συμβολισμοί
      είναι καταλυτικοί. Ενώ τα δρώμενα-παραστάσεις που μας έχετε συνηθίσει πιά, είναι πεζός λόγος και μάλιστα με κατάχρηση των συμβολισμών σε βαθμό που καταντάει αστείο για τους γνώστες,
      και αμήχανο για τον περισσότερο κόσμο….
      Ενώ πολιτισμός είναι συνισταμένη πολλών άλλων πραγμάτων.

      ΤΕΛΟΣ.

    20. Φρ. Ιωάννου said

      Αγαπητέ… μη αλκοολικέ, όσα έγραψες είναι απόλυτα σεβαστά και σίγουρα αντικατοπτρίζουν τα πραγματικά προβλήματα και τις έννοιες που έχετε εσείς οι Γρεβενιώτες.
      Εσύ, μάλιστα, μίλησε με επιχειρήματα! Έχεις μία σκέψη βάσιμη και την ανέλυσες, ώστε να μπορώ να κατανοήσω πού έγκειται αυτή η αρνητική διάθεση που διακατέχει πολλούς. Αναρωτιέμαι, όμως, κάτι απλό: πριν απ’ τα Ανακατωσάρια, τα χρήματα αυτά διατίθεντο διαφορετικά; Πήγαιναν στην πόλη και στις ανάγκες της; Αν όχι, τότε αυτό είναι που πραγματικά πρέπει να σας προβληματίσει. Διότι δε νομίζω ότι η Νομαρχία υποστήριξε ποτέ ότι δεν μπορεί να παρέχει «ενέσεις» στους πολίτες ή τις τοπικές επιχειρήσεις, επειδή ξοδεύει πολλά στα Ανακατωσάρια. Και σε τελική ανάλυση, είναι στο χέρι του Νομάρχη και του συμβουλίου ή όχι; Είτε τα δίνει είτε αποφασίσει να μην ενισχύσει την προσπάθεια, είναι δική του απόφαση. Από ‘κει ξεκινούν όλα. Προς τι, λοιπόν, η αντίδραση για τους διοργανωτές και όσους συμμετέχουν;
      Αναμφίβολα την παράδοση της πόλης τη γνωρίζεις καλύτερα, γιατί την έζησες, τη βίωσες, στην εξιστόρησαν. Το γεγονός, ωστόσο, ότι η Πάτρα δεν είχε πάντοτε καρναβάλια, δε σημαίνει ότι δεν έπρεπε να «γεννήσει» ένα θεσμό. Αντιστοίχως, στα Γρεβενά μπορεί να μην υπήρχαν χάλκινα. Αυτό δε σημαίνει ότι κακώς συνοδεύεται το κλαρίνο με τις τρομπέτες…

    Σχολιάστε

    Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

    Λογότυπο WordPress.com

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

    Φωτογραφία Google

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

    Φωτογραφία Twitter

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

    Φωτογραφία Facebook

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

    Σύνδεση με %s

     
    Αρέσει σε %d bloggers: